Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, January 8, 2007

新的一年……新希望……

2007年就这样降临了

 

无奈

短短人生

时间过得太快了

2006年经历了好多好多事

也成长了许多

自立了、成熟了

时间过得太快

却觉得越害怕

害怕长大

 

 

冲刺

2006年的回忆

有好有坏

好的我会永远铭记与心

坏的我会当作日后的告诫

2007年的未来

我要营造更多美好的回忆

将坏的减至最低

 

以下是我的新年新展望:

1. 早睡

2. 今天的功课今天完

3. 考试不临时抱佛脚

4. (在想……)

 

祝我成功!

No comments: