Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, February 10, 2007

大舅过世了

是上个星期四的事情了

可我今天才知道

难道

亲人就不比学业重要吗?

为什么过了一个星期才通知我?

 


哭了

妈妈说

大舅往生也是一种解脱

毕竟病拖得越久越痛苦

“往生”

即是往生路走去的意思吧

那么

是件好事吧

 

强忍着泪

想起大舅过去的一点一滴

他那乐观的性格

常常让人感到鼓舞

他“传授”于我的一些“秘诀”

我一定会牢记在心

一定会努力做到


我一定会!

1 comment:

Jacyln said...

妈妈说的没错,
有时候这种残忍的方式才是一种解脱。
我只能说节哀顺便。。。
心理的悲伤时需要时间去调适的。。。