Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, March 24, 2007

打破记录

呀呼!!

打破记录咯!!

数学

B!!

哈哈哈……

(sad……)

 

 

 

4 comments:

Ee Hsin said...

握握手。。我也是呃。。考那么多次。。第一次拿B。。而且老师算少我分,我却找不到他加分。。唉。。。

Ee Hsin said...

呵呵。。一起去看HarryPotter吧。。

Jacyln said...

谢谢你送的生日礼物,我今天已经收到了。
很可爱,我很喜欢。
谢谢你对我的用心,我超感动的说!
真正的友情不会因为时间和距离变质。
你不要想些有的没的啦!
只是大家最近真的都很忙。
就连我和毓欣也是去补习的时候才有机会好好聊。平时根本没时间说上十句!
友情慢慢经营才能细水长流嘛!安啦!

Ee Hsin said...

最近楼下那位真的越来越爱用台湾华语了。。我只是来灌水的。。呵呵。。