Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, June 20, 2009

MeetingS during Hols

星期四
答应学姐帮她弄讲座,只好回新加坡跟她见面看场地。
难得学姐信得过我,我就接下这份工作,
多学点东西也不错啦~

之后,Health and Fitness Club AGM
讲好6点半的,结果7点多才开始。
“一家人”,挺有耐性等的,哈哈……

这次的AGM,使我看过最透明、最民主开放的~
先是竞选人至三分钟的词,然后回答问题,最后投票~
看是简单的程序,却花超过一个小时的时间,
全体上届委员投票、讨论,一致通过之后,
才选出下届主席和副主席。

而我呢,决定放下Webmaster的职位,
竞选财政!!
结果……
没有其他对手,不战而胜~
呵呵~

因为时间晚了,就寄住在Jia的房。
感谢Jia收留我~
哈哈,还看日剧看到1点~
《极道鲜师》,挺好看的!

星期五
12点起床~
继续看日剧~
下午5点钟收拾后出门
6点和韩文版的老师及同学见面聚餐
讨论去韩国的事~

下星期日就飞首尔了
期待期待!!!

No comments: