Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, November 25, 2009

??

长这么大
读了这么多年的书
经历大大小小的考试
这次
是我对自己最失望的一次

讲义没看完就上考场
该背的没背
不该玩的却玩过了头

不及格的经历我是有的
是来到新加坡初院的时候拿到的
General Paper + Economics
这两科,一直到A Level,平时都是不及格的
不及格到我麻木
可是
我一点伤心也没有
因为每一次考试我都是尽了最大的努力准备
不及格,我也无言了

可是这次
我是一点努力也没尽到
坐在考场内看着考卷发愣
一个字也写不出
30分!
30 out of 70% 我就这样空着
近乎是交白卷了~

蔡乐铃
你到底是怎么了!!!!

No comments: