Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, December 27, 2010

Setting down...leaving soon...

在家快一个月了
也就是说
我无所事事快一个月了

但也不能说是什么事都没做啦
最起码
我终于把以前的部落全集中在一起
成功搬家到blogger~

而且,
还记得我之前的计划吗?
做piano cover~
我试了
可是怎么都做不好
但是编谱就编了一两个礼拜
练琴
也都不知道还要练多久才会练成
所以呢
放弃咯

唉……

可也不是完全放弃
哈哈
做不成piano cover
还有其他“cover”可以做
呵呵
我facebook有clue~~

哈哈哈哈!


* * *

Health and Fitness 的工作也慢慢settled down了
可以稍微放下心

还有一个月就比赛了
可得小心行事
Muscle and Fitness War
在新加坡的健美界
可是小有名气的
十多年的招牌
可不能败在我们手上啊~
担心担心

* * *

去韩国的事
也渐渐成型了
就希望朝鲜半岛的局势不要恶化
否则……
……

No comments: