Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, May 19, 2013

其实
不止宅了一个周六
其实
可以说是宅了一个星期
整个星期
除了上班
就是宅在家
虽然说这几天都比较早睡
睡的比较多
比较有精神
但是

却消极了

消极到
必须听【大悲咒】的地步

星期四
上YT搜寻大悲咒
一听到音乐
竟然就哭了


...sidetrack:
a good way to get double eyelids without surgery
is to cry before sleeping...


星期五
上谷歌搜寻歌词
静静地听
一遍又一遍地
一听就听了半个多小时
总算
平静了下来


...sidetrack:
tempted to learn Sanskrit
but it's too difficult i guess...


星期六
悠哉闲哉地宅在家
时不时想想大悲咒
总算
想通了

心魔作祟啊~

根本就不是什么值得我难过的事
我干嘛跟自己过意不去
想想
自己所谓的“帮忙”和“白忙”
我做的一切
第一、没有害人
第二、别人没有害我
第三、结果其实是好的
第四、我其实完全没有吃亏

啊我难过什么啊

或许
是因为高估了自己

其实
只有卸下那种“自我”的狭窄观念
从另一个角度看事情
单纯一点
不要想太多

越是想要自己拥有些什么
越是欲望些什么

心魔
就会慢慢地缠上你

我还没完全摆脱这可恨的心魔
但是
至少
我知道我错在哪了
继续加油吧


om mani padme hum
_()_


No comments: