Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, April 29, 2006

新的生活

当你有很多很多功课得完成时

你得放弃很多很多事情

 

我放弃了走街

虽然有时被逼出门去添补“日常用品”

 

放弃了钢琴

虽然重新拿起另一乐器--笛子

 

放弃了电影

虽然我打算去看立体电影

 

放弃了一切一切娱乐

虽然我正在上网,听歌

 

最重要的是

我放弃了睡眠

虽然我周末九点多十点起床

1 comment:

Jacyln said...

慢慢來,就自然地跟著屬於你的節奏前進.
要知道有些犧牲對以後是值得的...