Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, July 21, 2007

Harry Potter and the Deathly Hallows

IT'S OUT!!!

THE LAST AND FINAL BOOK

HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS

 

天啊天啊!上万书迷所期待的时刻终于降临了!

我虽也等到了这一天,但却是痛苦难当!

我深知,网上到处都可以查到故事的结局

可是……可是……

我就是想亲自阅读,从中得到揭晓答案时的那种紧张和喜悦

可是……可是……

我却得等到9月28日考完预考后,才可以开启那最后一次的魔法之旅

天啊!竟然还有一个月的时间!

 

OH MY GOD!!!

我该怎办才好?

接下来的一个月我该怎么活下去?

我可不想听别人将结局爆出来,我真的希望可以自己读

可是……可是……

这是不可能的!

两年前的这个时候,我也是这样对自己说“不看、不听、不问、我忍”

但是最终还是听到了,扫兴……

 

唉……我只好再一次默默受苦

练出一双聋耳和选择性的听觉

天啊~

1 comment:

Ee Hsin said...

我跟你同病相怜耶,虽然不是因为考试,可是要等到下个月才拿到书。最近谁在我面前提起Harry Potter,就会被骂。可是还是无意间听到了一点点,真是超想打人的。。气死了啦