Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, July 16, 2007

my phone~

呜呜~

电话在短短半分钟内离开我了~

看完哈利波特后起身时还一度怀疑自己有没拿好手机

结果太过于自信

下了几步梯阶才将手伸进包包里查探

摸不到手机就马上转身回座位找

短短十几秒的时间

它就永远离开我了~

呜呜~

 

我心痛的不止是那上千块的手机

更是痛心手机里那些宝贵的资料

好在大部分的照片都存档进电脑了

但是

但是

所有video都没有进电脑

那些都是我的精心杰作阿

有爸爸帮小狗狗洗澡的精彩片段、

有esplanade theatre剧场内的景象、

有弟弟的经典录影、

有我表演前彩排的回忆录……

天啊

全没了~

呜呜~

 

如果真是那个臭婆娘拿的

我咒她这辈子不会有好下场

 

天啊~

No comments: