Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Tuesday, April 8, 2008

快告别这里了

这个Space伴我度过了在新加坡的两年
记载了我那段时间内的喜怒哀乐
有很多很多的回忆
或许,在新学期开始前,我仍会依着它
开学后,一切又是新的开始,
到时候便是时候离开这里了
好舍不得!
但是,
该学会放下回忆、学会舍得
有“舍”才有“得”啊……

在家呆久了,就会开始胡思乱想
唉~

2 comments:

Ee Hsin said...

是你电脑疯了,还是你按错了?呵呵。。生日要出来吗?

yuekling said...

是我疯了吧。哈哈!嗯也好啊,也蛮久没见到你们了。连sms都没一则 :\'(不过日子还远着,到时再联络吧~ 对了,我到底几时可以去你家啊?