Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, February 9, 2009

韩国新网

去年就找上了这个网站www.koreaxin.com
它是我学韩文的启蒙老师
有免费授课(有讲义、录影教课)
蛮好的
我的发音,全是那里学来的!

接着,在学校上了韩文班
就觉得自修的进度太慢了
所以,遗弃了韩国新网
以前旧的account,也忘了密码而告取消了

去年尾开始,看了不少韩剧
尤其今年,更是迷上了
为了搜寻那些韩剧、艺人的资料
我再一次找上了韩国新网
今天,意外发现
那里竟然有韩文剧本!

天,我第一次看到剧本是长什么样的!
虽然全是韩文,没看懂几个字
但是,我是超兴奋的!

想自修韩文的朋友,
或者单纯喜欢韩国文化的朋友
到韩国新网走一趟吧,值得!!!
(我好像变成他们的推销员了)

韩国新网,赞!

No comments: