Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Tuesday, September 8, 2009

CCA points

去年,不知道为什么,我拿到超过60分CCA points (capped at 48)。
今年,身边的朋友都在嚷着要找课外活动赚分,我却挺悠闲,好像不管我的事似的。
今天,经可欣提醒,才有点担忧,赶快算一算我到底有几个课外活动、可以拿多少分。
结果……
…………
……
我只有2个CCA,只有30分!!!
突然愣掉!

帮学姐做事,只拿2-5分!
而且,原来少了Modelling,会少这么多分!

看来,得想尽办法去Rotaract找熟人关照,好拿个4分什么的。
再到LSS去掌个夜摊什么的,拿多几分(可欣,你得帮帮我了~)。
然后……Sports Club要Volunteer,我我我!找我就对啦!

逼不得已的话,
拼它个CAP 5.0 拿它个Dean List,光明正大把8分放进口袋!
Muahahahahha~~~
(做梦去吧……)

天啊!
40分怎样找啊?!!

No comments: