Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, April 14, 2010

Half Blood Prince

~ 倒数 8 天 ~

* * * * *

Exam Week还没到
我就已经考完两个FINALS了!!!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈~~~

* * * * *

副题:哈利波特之混血王子

是的
我迟了近一年才看这电影
谁叫你们一个两个去年不等我回新山
自己先去看了,哼!!!

很多情节都忘了
但还算看得精彩
是谁一直说不好看的啊!
呵呵,很好看啊~
好想考完试后重读一遍
可是到时候会有一大堆journal papers等着我看
唉……
我是准哈迷,哈!

最后一本书好像会分开拍成两部电影对吧?
我尝试查看上映日期什么的
结果找到的都是些冒牌的Trailer
看来官方的还没出
也听说第一部今年11月会上映
你们要陪我看啊!!!!

No comments: