Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, May 28, 2010

Contact Lenses

这几天在家干嘛呢
学戴隐形眼镜
-______-'''

第一次戴其实是一年半前
那次为了个表演(别提了)
专门去买了双来戴
结果
很不习惯
结果就放弃不戴了

这次放假
闲着在家
就喊妈妈给我试着戴
三天了
还是很不习惯
总觉得那镜片一直碰到我的眼皮
刚刚回眼镜店问
老板不在
店员说可能我眼球小镜片太大

龙啊……这说得过吗……?
呵呵~

想想
我还是戴眼镜的好
方便、轻松
所以
就干脆配新眼镜算了
买了的隐形眼镜
就放着
出门再戴吧~

× × ×

每次挣扎着戴和脱下镜片时
总会想起那个教我戴隐形眼镜的筷子
那边天气转凉了
她过得还好吧……

No comments: