Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, May 3, 2010

slacking~

其實
我上個星期三
就開始Self-declared Holiday了
儘管
我明天還有最後一張考試
哈哈

Stats GEM2900
S/U算了
Probabilities挺容易的
可是
當你整個講堂80%以上都是PRC
都是Math Major
算了
爭不過他們的
就別爭了
不想太壓力
只想偷懶



這學期突然很輕鬆
Week13就考完了2張
Exam Week只需考3張
其中一張是準備S/U的

爽了一個SEM
下個學期開始我就完蛋啦
啦啦啦啦啦啦啦啦~


* * * * *

副題:幸福的女兒

說我自己啦
有老爸老媽寵着
Reading Week和Exam Week
都以家裡好吃好住為由
把我載回家“備考”
呵呵

生日在宿舍
結果
回家補過農曆的
有蛋糕
還有老爸承諾買的iPhone

去逛街
說我的耳機壞了
老爸馬上進Sony店
買了個不便宜的給我

花錢花得我有點內疚的說~

No comments: