Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, June 30, 2008

태완사신기

曾几何时,爱上了韩剧……

先是早期的苦情悲剧,像是《蓝色生死恋》、《冬季恋歌》那类的。

之后是那红遍一时的《大长今》……

慢慢的,看腻了,从而转移目标至喜剧性质的爱情连续剧

罪魁祸首是《宫 我的野蛮王妃》~

那套DVD还是老爸买回家的咧~

再来就是《咖啡王子一号店》

八度空间的广告宣传做得不错,成功吸引了我和老妈,哈!


嗯,很多套韩剧都是在八度空间看的

另外还有明天就大结局了的《真的真的喜欢你》!

哦~


最后,是那该死的裴勇俊!

《태완사신기 太王四神记》

我从来都不怎么喜欢裴勇俊,师奶杀手,还有点反胃呗!

可我说啊,那《太王》用的电脑效果也太多了吧

师奶杀手经电脑科技修补,却也年轻了不少!

天哪!拜托不要再电我了!


惨了惨了……

我就快沦陷与韩剧的魔咒中了~

No comments: