Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, March 14, 2009

Back to ACCO

是的,再一次
回英华华乐团
以校友的身份
再一次参加演出

快一年多两年没吹笛子了
还以为今天的排练会死得很惨
哈哈……
还好还好,没我想象中的糟
至少,我还没退化至tone-deaf
还有一点点pitching

而且
很庆幸的是
学长也有回去表演哦!
是的,“当年”教会我吹响笛子、教会我吹第一首歌(purple the dinosaur)的学长
哦,好开心
为他坐在身边,当我的“定音器”
大大地减少了我吹走音的惨状
哈哈~

还有两位学妹
沈指挥、郭老师、Ms Too
哦~终于又在见面了
啧……可惜变得有点生疏了

ACCO enCOre 09
Here I come~

(表演将在6月14日,有哪位朋友感兴趣想来捧场的,给我留言吧~)

No comments: