Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, March 26, 2009

Singapore River

又是那个新加坡历史课的作文
我哪,临时抱佛脚咯~
昨天抱到天快亮了才终于写完
哎哎……
结果,早上睡过头
错过了10点的课!
还差点连中午2点的课也去不成!
天,我到底是睡眠不足,还是睡太多了呢?

昨天,看了学校Dance Synergy的表演
哦!我喜欢!
大姐跳得好棒哦!

今天到榴莲壳去看学校Piano Ensemble的演出
主题是有点怪怪的,但是,棒!
体会到了他们的水准,我呀,是望尘莫及的啦~

看完演出,就到旁边的新加坡和去走走+吃宵夜
天!新加坡河!
也就是我前几天历史作文的主题嘛!
-_______-'''
我应该在写那篇作文之前去的,不是写完后才去!
哈哈,
我的新加坡河!

No comments: