Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, August 7, 2009

Going Ki-siao

我要发神经了!

这几天,帮学姐做事,发出过100封电邮,
结果,出了些差错~
我承认我是完美主义者,快抓狂了~
发出近100封,只有4个人回应,
天~ 天啊!!!

再来,弄H&F的网站,
也弄到我一个头两个大。
下一任Webmaster,快点给我选出来接棒!

还有,CORS!!!
Grrrr.....我拿不到Forensic Science……
一天内Appeal两次,直接被拒绝两次~
我一直告诉自己,不可以怪别人。
可是我不甘心!!

礼拜回宿舍,我行李还被开始整理~
去韩国的照片也还没整理,老爸一直在念了~

突然间要搞定这么多事,
KI SIAO LIAO LAH~

No comments: