Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, August 9, 2009

Year 2

话说一年前,我懵懵懂懂地进了新加坡国大,
迷迷糊糊得住进了Prince George's Park Residence,
然后,在奇奇怪怪地读了Life Sciences 一年。

今天,
新加坡44岁生日。
我,再次踏进国大校园,住进PGPR。
这回,是在很清醒的情况下,回学校的。
就连爸妈开车载我,对Buona Vista附近的路也摸透了。
进了PGPR,更是熟悉得不得了……
去R2 check-in,下停车场拿行李上楼,
我的房~
虽然是另一间新的房,可那份熟悉感还在,
相信今晚会睡得好~ 毕竟我很累了~

明天,还没开学,
就得弄学会的东西、帮学姐办事,
会是忙碌(但乏闷)的一天吧~

后天,开学了,第一堂,早上8点的课,
一直上到下午4点,
会很累吧……

明天晚上,要尝试热一热冷藏3个月的引擎,
不然,正式开课了的话,
会死火的~

Year Two 了,拼啊!

No comments: