Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, February 18, 2011

Hello from Korea!!!

来韩国已经一个星期了
和家人一起跟团
去了首尔、济州岛、雪岳山
在零下的天气冻了一周
也在南部、最不可能下雪的济州岛
遇上了人生中的第一场雪
有很棒的回忆,也有不好的
但是
这8天6夜的韩国行
赞!!!

* 照片我日后再慢慢放 *


--------------------


刚刚才跟爸爸妈妈弟弟说拜拜
看着他们跟着旅行团坐巴士走了
剩下我一人
留在梨大的街上
自己闲逛、找晚餐吃
然后自己搭德士回旅店
现在
自己一人在房间上网

得等到来临的星期一
才可以搬进高丽大学的宿舍
这个周末只好自己过了

有点小 emo ~

没事做
我就 mug 韩文吧
下星期考 placement test
可我已经一个月没碰韩文了
> . <


p.s. My h/p in korea: (+82) 010 8518 7333

3 comments:

雨田 said...

加油哟!!
我要一罐雪 =P

Yuekling said...

一罐雪……
-______-'''

miLk girL said...

take care...
me oso want snow!haha~