Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, May 21, 2006

图书管理员-生活营

今天是第二天了,很累很累!!

 

昨晚。。。

 

躺在冰冷冷的桌上

躺在硬邦邦的两件衣服上

向左睡也不是

向右睡也不行

睡大字形 我的手脚就会像“吊死鬼一”样

 

辗转了整个小时

我投降了

爬下桌 躺在小“矮椅”上

整个人捆成毛毛虫一样

我想我可以去练软骨功了

 

又这样熬了一个小时

我又爬回冰床上睡

不一会儿 又回去当可怜虫

结果我终于受不了了

 

我坐直身子

趴在桌面上倒了下去

就像平时我们上课时

趴在桌上打瞌睡一个模样

 

这个睡姿其实蛮舒服的


我瘫痪了

全身麻痹!!

 

那些男生又在上网

整个图书馆亮到。。。

直到灯灭了后

我才失去知觉

那时

已时凌晨三点多了

 

根本没睡嘛。。。

 

 

参加人数只三十三人

简直是自导自演嘛

 

还是以前的camp好玩!!!

No comments: