Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, May 6, 2006

周记

4月30日

到新加坡科学馆去看IMAX MOVIE


我看的是关于古希腊的纪录片,内容其实蛮闷的,但视觉效果一流,

整个人就好像处于那画面中,“置身其中”!

有机会的话,我一定会再去看。

 

5月1日

劳动节,公共假期嘛!

但一整天就留在房间里赶功课。

 

5月2日

又得去上学啦。。。

 

5月3日

痛苦的一天,因为有体能测验!!!我的天啊!!!

Sit-up,stretching, short distance running, board jump, pull up.

就只有sit-up不pass,结果七月得重考!!!天啊!!!

两个星期后又得考长跑,十六分钟内得跑完2.4km。

对我而言,这分明是不可能的任务嘛!




HELP!!!


 

5月4日

全身痛。

下楼梯都有极大的问题,脚软啊!

手臂,背部也肌肉酸痛。

 

5月5日

现在我一笑,就好像全身抽筋一样,

痛!!!

还有那老师又又又又又不准我回家!!!

还说有什么问题下星期才去找他商量,什么跟什么嘛?!!

!!!!!    

1 comment:

Jacyln said...

好可憐哦!但是還是得勇敢地堅持下去.
體能測驗幫不了你,就只能給你精神上的支持咯!
加油!Fighting!