Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, May 25, 2006

回忆

5月21日

生活营的第二天

也是最后一天

 

很累

一有机会

我就倒在沙发上睡了下去

无精打采的样子

 

到了下午

开始选举活动

那天

是自我介绍

 

我竞选类似壁报组组长的职位

因为。。。

原因,我那群好友都知道吧!

 

散会之前

来了一个分享心情和想法的活动

我很想说  但没说出来:

“我已经把图书馆当成我第三个家了!”

 

感想

这次的生活营

真的把我们之间的距离拉近了很多

尤其是我们马来西亚的大伙儿

变得根要好,更“亲近”,

彼此之间的友情变得更加坚固了。

虽然它不是最好玩的生活营

但它却是最有意义的激励营

啊!!

 

  

 

No comments: