Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, March 28, 2008

气!

好像很久没和老弟吵架了,毕竟前两年不在家。
昨晚,老地问我一些biology的问题。
我尝试解释给他听,结果换来他的“是咩?”
我气!为什么要问问题却又不相信我!
这种情况发生很多次了,不仅仅是他,连朋友也会这样。
质疑我的能力就别问我!
我冷冷地瞪住他说:“下次不信我就不要问我!”转身进房睡觉!
冷战就这样开始了~

3 comments:

chong sheng said...

也许只是因为你解释的跟他原本理解的有不一样,暂时还不能消化呢?cheer up~

Jacyln said...

安啦~
我的学生也这样对我说。
是有点受伤咯!
大人不记小人过,笑一个嘛~

Ee Hsin said...

小孩子,就是欠打的啦我老妹跟她讲了,她还说老师不是这样讲那她问来干嘛没关系啦,你也很久没跟你弟吵了,回味一下嘛