Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Tuesday, September 16, 2008

180 degrees change

一个人的改变能多大?

我的两个同学,让我发现
人,
是可以有个180度的改变的

同学一号,
曾经是个“阿莲”型的女生
功课极好,但是性格挺叛逆的
有一次学校检查头发(只能留刘海,且不能过眉毛)
同学一号当场拿出剪刀,
剪短三四根头发,哈,那就是不过眉的刘海了~
多年以后上了中学,
再一次遇见这位同学一号
天!
竟成了淑女一个!
过膝长裙,斯文端庄的坐着
简直就是乖巧好学生一号!

还有,同学二号
更是让我吃惊
曾经是个斯文甜美乖乖女
说话的时候声音细小的不得了
像极了中国古代的才女
中学时期,遇上了她
没变,还是羞答答的公主
三年后的今天,再一次联络上了
我简直不敢相信自己的眼睛~
花巧的长发、暗色眼影、黑色指甲
我马上想到了两个字————
Gothic Lolita!!

人,
真是个有趣的动物~

No comments: