Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, September 3, 2008

Self-pressurising

我几乎要变成一个完美主义者了
又或者说,凡是有事情没办好,我就会睡得不安心
总是要将工作做完了,才肯罢休

往往,
这些工作并不是我一个人的责任
就拿Lab Report来说,那其实是个Group Report
我事实上并不需担心太多
可是,组员却不怎么积极
讨论时也不怎么productive
交报告的期限渐渐逼近,我就会越来越慌
熬夜研究问题、写报告
奇怪,怎么好像只有我一个在忙、在头痛~

今天也考了第一个Molecular Genetics的测验
题目不难~甚至可以说很简单~
可是,越是简单的题目,越是让我感到害怕
他到底是要我写很简略的答案呢?
还是看似简单的题目后面其实有着很深奥的理论?
总之,做得一塌糊涂!

唉,该睡觉了~
喉咙好痛~

No comments: