Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, November 22, 2008

Exploded!

原谅我再次打起键盘来
因为今天实在是忍无可忍了~

过了近一星期的Mugging Mugging Mugging
今天终于开始考试了!
是的,星期六早上9点~

这张Molecular Genetics是我在大学的第一张试卷吧(CA不算)
看来,我是有点低估它了
毕竟,之前的CAs都很简单
这回的年终考~
唉……
唉……
唉……
一个字:
难!

刚学过不久、不怎么熟悉的Mendelian + Population Genetics
竟然占了这么大部分
近乎30/70
与其在做Genetics,我比较像在做数学
一大堆Application Qns
我的脑浆不够用啊!

瞪着考题,看不懂……
好不容易看懂一点,不会做……
好不容易做出了一点,没时间做完……
当时的心情,只能用“无助”和“彷徨”来相容

算了,为接下来的试卷
继续拚命吧!

No comments: