Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, November 2, 2008

我忍!(updated 3 times)

10:32pm
他们两个应该在昨天就把稿写好交给我的
可是只有一个人做到
一个“忘记”了(拜托,我中午的时候有sms提醒她咯!)
另一个“做不完”(借口!没有做就讲没有做啦!)
所以我好心将限期延迟一天
今晚要交货
现在晚上十点半了
还没有消息
我忍……
在给你们一个半小时的时间
十二点!十二点正火山即将爆发

10:54pm
终于拿到第二份稿了
可是……
根本就没有一句韩语翻译
算了,反正我也没叫他做,他不自动我也不能怎样
可是,就连纯英文的稿,
就只写那么几句
天,还不是要我再加!
他等于没有做啦!
我忍!
还有一分到现在还没有到!
我忍!!!!!!

12:00am
我放弃等待了!
那不守信用的家伙!!
善良的我,有的忙了~

No comments: