Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Tuesday, November 11, 2008

Last Korean Tutorial

昨晚,考了韩文的口试
很佩服自己的记性~
但是,我的听力还是不行
老师问问题的时候,
我得愣个四、五分钟去消化老师的问题
然后回答的时候,也是结结巴巴的
嗯……
除了多看多写,
也得多听多讲咯~

今早,继续考韩文
这次是排一部五分钟的短剧
对我的Teammates是有点失望
但是,整体表现还不错
有达到“笑”果
我这组的短剧有被录下来
等我拿到video后,
再post上来大家笑一笑!

今天,大家的表现都很不错
不知不觉
我们学韩文已经三个月多了
对朴老师已经有了份“感情”
今天,和老师、同学拍了很多照片
算是我们的结业礼吧……
这是我第一次那么不舍得下课!
希望明年还可以继续上朴老师的课!

(韩文考试还没完呢!拜四继续听、读、写,파이팅!)

外符:
今天也是Computing的最后一堂课
做了我在大学的第一次Presentation
不错不错,就是偶尔会打结,哈!

No comments: