Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Tuesday, January 20, 2009

HnF Committee

经过Muscle War过后,我跟HnF委员之间的关系变得很不错了……
以我的性格,要和“陌生人”相处,是很困难的。
我可以很友善,可是我很内向,不多话,
所以没法和别人亲近……很难交到朋友……
总是要花上好长一段时间,才可以慢慢打开心扉和新朋友畅谈什么的。
这次,算是我的一大突破了,
只需一天,一个活动,
就和大家混熟了……

这几天在摆摊,忙Course Registration,
因为彼此熟了,就会边做事边聊天,
忙得开心……

从中,我突然再次发现自己的“双重性格”
一下子很静很静,一下子却像顽童般调皮胡闹
SJ说我参他们久了,被带坏了~
哈,话多了,是好事吧?

越来越喜欢HnF了
下学期,应该还会继续呆在委员团,
一起继续为这个社团奋斗!

No comments: