Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, March 22, 2010

???

这几天的心情很差
就快跌到谷底了
很多东西要做
考试也快到了
可是
我就是没有动力
引擎开不起来
对于这样一个没有自制能力的自己
我讨厌自己
我爱我眼前这台电脑
但有同时恨死了它

读书读书读书
得加油啊
Pharmacology不能再乱来了
Korean也得要保持/更进一步才行
两个Cell Bio也要顶着啊
Statistics?
我想就此放弃了……

心情很重
笑不起来
想哭
但不想被它击倒
我会挨过去的!!!

No comments: