Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, March 6, 2010

Please reply my message

我不是没有忘了回别人简讯的经历
但即使是迟了
我也一定会回的

可就是不明白有些人
一个礼拜内,给他发了3分简讯2则电邮
结果
完全没有回复!

他是怎样?!!
全世界不是只有你一个人在考试
我上星期考3个测验
还不是一样牺牲几个小时的时间弄好LSS的网站
我是真的技术有限做不下去了
才低声下气“请”他帮忙完成那个网站设计
拜托
我才是Subcomm Head吼

结果
他以考试为由
说两个星期后才可以交货

拜托
我虽然不是读Computing的programming专才
但我毕竟做过至少两个网站
网页设计这方面的常识
我还是有的
一个简单的网页设计
要用到你这个computing major两个星期?!!
借口!

纯粹为了CCA Point而参加CCA的人
只顾拿分数却不愿付出的人

鄙视你!!!

No comments: