Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, September 9, 2010

Know your limit

忍着忍着
要记住
你上有主席
旁边也有个同等级的副主席
忍着忍着

* * * * *

不知道为什么
今年的comm很乱
是因为位子坐得高
才看得这么清楚吗?

下面的人看到的又是什么呢?

也一样感到迷茫吗?
觉得我们很没有系统吗?
失望?
还是根本没几个人在乎?

* * * * *

我到现在
还是反对靠关系来达到目的
除了不公平
还很没有公信力

有本事的人
我倒可以慢慢接受他
没本事的人
又不可以直接的拒绝他
有时更是没有办法拒绝
遇到这种事
只有暗自摧心肝
忍气吞声了

* * * * *

做好自己本分就好

但我的本分到底是什么?
就轻轻松松在旁协助主席?
只要传达主席的话就好?
还是
为了社团着想而多管些?
但要管到什么程度
才不会越界?

* * * * *

我的性格
弄到我自己好累
有时
太完美主义了
很多事都想亲历亲为

但是因为没有全权
我只好学习再学习
学习睁一只眼闭一只眼
该放下的就潇洒一点放手

但愿这样会比较不累

No comments: