Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, July 26, 2006

Bio SPA

今天考Bio SPA- School-based Practical Assessment

也就等于当年的PEKA

可这是当场拿题目,当场作试验、写报告

真真正正的试验

而不是以前那种

可以事先知道题目

还可以先把报告做美美

当天填答案进去就行了

做错了什么还可以拿回来改

SPA可威风了

占A Level的20%

太可怕了

 

而我

快把我的SPA搞砸了

先是准备错的材料(加错东西)(幸好及时发现)

再来好像量错容量

导致我的实验结果怪怪的

不合逻辑

最后

我既然没法把报告写完

完啦完啦~

 

要不是我花了15分钟在准备错了的材料

我还有可能将报告写的完整一点

呜呜~我怎么这么粗心大意啊~

 

拜托拜托

老师请你宽容大量

改“松“一点

可怜可怜我吧~

   

 

No comments: