Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Friday, November 10, 2006

生活写生(五) ~缝


左搭右、上搭下

一针一线

心意浓浓

一年的感激

数不尽的谢谢

全化作线条

一一融入布料

 


左搭右、上搭下

一针一线

心意深深

一年的感动

数不尽的惊讶

全化作彩线

一一扎入布料

 


左搭右、上搭下

一针一线

心意满满

一年的仰慕

数不尽的钦佩

全化作图形

一一沾上布料

 


左搭右、上搭下

一针一线

弄得我眼花缭乱

弄得我手指麻木

弄得我睡眠不足

弄得我颈酸背痛

弄得我精神恍惚


缝得开心

缝得情愿

缝得自在

有啥不好……

 

一切一切

尽蕴藏在不言彩线中……

No comments: