Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Wednesday, November 1, 2006

演说

为了专题报告(project work)

还得准备演说(oral presentation)

可真是烦死人了!

开始的时候

还以为自己会死得很惨

对自己一点信心也没有

可是

我的记性还算不错的哦

背稿可说是我的“本事”之一吧……

 

从小我就被训练背稿了

一年级开始

就参加了好多好多的比赛

讲故事、演讲……

上台的次数多得“数不清”

奖杯多得让人兴奋

 

然而

跳班改变了一切

好动、叽喳、有自信的我

渐渐沉淀

变得寂寂无名

 

有时问问自己

跳班

值得吗?

曾经为此后悔过

因为

我失去得太多了

有点得不偿失的感觉

真的

值得吗?

 

咳咳

不行不行

我答应过自己不可再钻牛角尖的了

跳就跳了

往前看、往前看!

Aja Aja!!!

1 comment:

Jacyln said...

當然值得!
因爲這樣你才能遇見這麽關心你的朋友。
哈哈!
緣分弄人啊!