Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, August 2, 2008

Virtual World

这几天上了个游戏网站,viwawa.com
很像Yahoo!Games,只不过只有六七种游戏罢了
“有趣”的地方,是可以自创“娃娃”
玩游戏的当儿,可以和其他玩家聊天

开始的时候,我的娃娃是没穿衣的(因为没钱没衣服)
玩了两天,有了点钱,就给娃娃打扮起来
弄得蛮可爱+sweet的
哈~
结果问题就出现了
每次玩游戏时,尤其是麻将,
一些玩家(男生)就会跟我打招呼
然后废话几句聊着聊着,就add as friend
有一个马来西亚的怪人给我电话号码,叫我sms他
(结果被我骗说,我现在人在欧洲)
另一个spore的,叫我msn他……

他们就不怕musicalbell是个男扮女装的娃娃吗?
据说,我有个表弟就是这样骗到了一个人
那人打电话去他家时,才猛然惊觉对方其实是个男生~
-________-'''

Virtual World
一切都是假的~

No comments: