Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, June 20, 2010

Driving

说真的
我很佩服、欣赏会驾车的人
懂得接送女生回家的男同学
看上去也比较有风度

除了爸爸妈妈的车
也坐过几个朋友的车
都坐得挺放心自在的
除了我老弟的
或许只是心理作用吧

可不管怎样
老弟比我好上几倍了
我虽然考一次就pass
但是
我完全没有上路的经验
也不会泊车
甚至还会“害怕”路上来来往往的车流

我说
即使真有一天我真的会/敢开车
我也没法出门
因为
我是路痴啊!!!
爸爸开车出门时
我都是躺在后座倒头大睡的
地名路名我听得多
可是
根本不会认路线啦~

No comments: