Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, June 6, 2010

Second home

PGP渐渐成为我第二个家了
现在虽然在放假
可是因为project的关系
每个星期至少得回学校一次
所以都会在pgp住两三天

我现在嘛
就在宿舍咯
一个人其实并不寂寞
还挺悠哉闲哉的

老弟因为去红新月的露营
拜四才回家
现在家里只剩下两老
妈说他们会因此很轻松
可我想
日子久了就会变成冷清吧

所以我看啊
我拜二晚就回家吧~


* * * * *


副题:enCOre 2010

今天是英华初级学院华乐团
一年一度的演奏会
而我
竟然没有勇气回去

ACCO也曾经是我的second home
没回去帮忙就不提了
现在竟然连当观众的勇气也没有

别了
ACCO
我会把就美好的回忆
留在脑海里
让它慢慢沉淀

No comments: