Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, June 13, 2010

No Electricity

这两天,宿舍进行电工维修
而我不幸的
竟然独自蹲在宿舍受罪

昨天拜六
还没轮到我这栋楼维修
没什么影响
我就快快乐乐地FB
悠哉闲哉地读报告写报告
午餐自己蒸了两颗粽子吃
呵,大姨的厨艺可不是盖的哦!!
接着又到了晚餐时间
我不想煮
所以打算去食堂吃
结果!!!
宿舍的两个食堂都停业维修!!!!
害我走了这么远的路程
饿死我啦~

今天礼拜
完啦~
轮到我这栋楼维修
早上8点多就停电了
我死赖在床上不肯起
一直到10点多实在是热到不行了才起床
原本想烘片妈妈做的榴莲蛋糕吃的
结果因为没电
我只好吃冷的
冰箱也没电
但愿里面的芝士、维他经和草莓不会坏掉
:(

因为房里没电
连上网联系也中断
唉唉唉
只好去foodgle food courst蹲咯

其实啊
在foodgle读书还算不错呢
有冷气
有电源
有无线上网
有吃的喝的
但问题是
有股油烟味
而且坐得不舒服
(但至少我不会打瞌睡,哈……)

唉唉
还得待多几个小时才可以回房啊~

No comments: