Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, June 20, 2010

JB Tour

昨天拜六
从新加坡来了6个HNF的朋友
来"outing"...
因为kukup trip被取消
所以就改成新山一日游
我和另一个新山人
就做了一天导游咯

先是city square
然后报纸街吃肉骨茶
接着Pelagi Red Box
再来彩虹小贩中心
最后去Danga Bay走走拍照

最最后还去cs附近的复古cafe

我承认自己不是个合格的向导/导游
从小在新山长大
我其实并忍不得几个地方
而且路痴到很严重的程度
所以
全程都是另一个男生在安排、带路
我成了半个游客

* * * * *

这两天
我时间都给了这群新加坡的访客
没什么陪家人
今天父亲节也没来得及和爸爸庆祝
就赶回来新加坡了
唉……
:(

No comments: