Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Thursday, July 8, 2010

????

有只章鱼叫保罗
是最近占卜界的新宠
今晚的半决赛
又给它测对了
也就是说
德国
又再一次
与金杯无缘
而我
又得再等4年
等待德国捧杯的那一刻
可到时候
人事将完全变迁
没了克洛斯
我还会坚持吗?

德国让我失望了三届
可是克洛斯到目前为止
还没让我失望呢

加油德国
稳着你的季军宝座
加油克洛斯
打破纪录超越外星人
这是我这届世足
仅剩的希望了


附:
FB好多人想杀保罗
明天巴刹sotong会断货吧……

No comments: