Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, July 18, 2010

??????????

上星期回宿舍是很低落
今天
回家两天后又回来

心情不会很糟嘛~

我想原因有三

(一)
我的review写了、交了
虽然还不是很完美
虽然我得另写一份experimental report
我还是挺开心的
毕竟明天见prof的时候不会心慌

(二)
回家没做到什么
有了上礼拜的经验
我不再奢望什么
只是回家好好吃几顿饭
好好睡两天冷气房
回学校就会学校咯
有啥大不了的
哈!

(三)
筷子给我打电话捏!!
等着你回来玩啊!!!

再说
一进房开了窗
凉凉的冷风吹进来

我的房第一次这么凉爽耶!!!
不用汗流浃背
像在受烤炉之苦
心情当然大好啦~


* * *


优频道刚播了
Energy和小天上Power Sunday躲猫猫
我和弟弟星期六那天
就算好时间
《对不起High到你》至少占去半小时
所以我们就等到快10点了
才转去有频道
结果~
~~晴天霹雳~~
躲猫猫的单元移前
9点半就播了
10点结束进下一个单元啦~
呜呜~~
什么跟什么嘛~~~


电视看不到
我就上网看咯
谁怕谁
:p

有兴趣的朋友
这里看:click me


* * * * *


what would had happened
if someone skipped school
besides being sick and/or lazy?

what would had happened
if someone closed down his/her blog
besides being lazy and/or bored?

i wonder what happened
but i don't dare to ask
don't want to be busybody
but you can't stop me from wondering
'cause i'm not busybody
i'm not curious
i'm actually worried

No comments: