Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, August 29, 2010

3-days weekend

是的
我星期五没课!!!
Gonna have longggg weekends this sem

所以
我回家啦

回家原本是件很兴奋的事
可是
回家的这三天
弄得我很不开心
全因为一个人
可是
具体来说
我不知道该写“他”还是“她”
总之
因为那个人
弄得我全家很不开心
弄得我很不想再回家

对于“他”和“她”
(如果你在看的话,很抱歉)
我真的没办法献上祝福
原本很neutral的心态
因为这三天
弄得我很反感
全家都很反感

直到他(们)长智慧
会用脑想为止……

No comments: