Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Monday, October 30, 2006

放假咯~

耶耶~

放假咯

 

哈哈

终于又恢复自由身了

  

 

不过

为了我的将来

我下定决心

要好好利用这两个月的假期

 

除了吃喝玩乐

我更要把握这两个月的时间

来恶补我的功课


用功读书!!

  

2 comments:

Jacyln said...

好好哦!那麽快就放假了。
我們還要等多兩個禮拜咧!
既然放假陪我去抓蝴蝶和蜻蜓。
我們要開始做標本了。
這次又會去那裏旅行呢?
記得告訴我哦!

yuekling said...

呜呜~标本~
未免有点残忍吧~
哈哈
但有的玩我倒是随时奉陪
但13号才回家哦
等我吧~