Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, September 9, 2007

华乐表演

诶?怪哉!

我明明退休了,怎还来个华乐表演?

哈哈,我“重温旧地”嘛~

 

为了学校的Open House

为了英华的华乐团 

为了满足我的思念

我再次回返ACCO参与“最后”一次的演出

(呃,我也不敢确定、保证这真的是“最后”的演出~)

 

虽没ACCO SYF Gold Award的水准

也没当时enCOre的精彩


有这样的成绩和表现算是不错了

本人在此向ACCO的一年级生敬礼

尤其是那些刚入团的新生(笛子的学妹们!)

短短一两个月就可以吹吹打打(外加拉拉弹弹)

值得赞扬!

继续努力!

No comments: