Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Sunday, September 30, 2007

不能说的秘密

或许我是迟了点

电影下幕了才看

但总好过没看吧……

 

开始还以为它只是个很普通又啰嗦的

爱情故事

或许会向韩剧那样

男女主角最终会痛苦地生离死别什么的

 


结果

果然很不简单

哈哈

这是个不能说的秘密哟~

 

看完了这部戏

我感触良深

到现在还是想不通、很难消化

我会这样不仅仅是为了那个秘密

也因那精湛的琴艺叹为观止

后悔当初怎不好好学琴

哈哈!

 

以前的我很不喜欢周杰伦

因为他爱耍酷

以为自己有一点本事就目中无人

很大派的样子

但是

我渐渐对他改观了


有本事才可以“卖弄才华”嘛……

 

一个字:

赞!

No comments: