Labels

P.S. Blog visitors interested in K-pop/Korea-related matters:

Thank you for visiting. However, kindly refrain from asking questions through my chatbox, which is dedicated for personal friends ONLY. Any questions, please post it on the relevant blog posts, or at the following link. I'll definitely try my best to help answer your questions ^^
http://musical-bell.blogspot.com/2012/01/faq-everything-and-anything-about-korea.html

Saturday, September 22, 2007

闲?忙?

预考结束了,大家都在为A Levels做最后的冲刺。

学校也因此让二年级生(JC2)的上课时间,缩短为半天制,

 

我本人超喜欢学校这样的安排,因为一点多两点就可以放学了。

比起以前,我的课余时间增加了许多许多。

 

所以

我得空吗?

哈,想得美咯……

有时间还不好好利用,做习题什么的。

 

那么

我很忙吗?

也不见得……

现在温习功课做习题时,是轻松的,

这样子读书才自在嘛!

 

可是,悲观的我又开始愁了……

我好像早已把书读完了,

可预考成绩告诉我:“其实我什么都没读好!”

我很想啃书,可又不知从何读起。

 

哎……

读书吧!

3 comments:

Ee Hsin said...

gambatte gambatte gambatte...someone is here to support you ^=^

Jacyln said...

大家都在努力,一起加油吧!

Ee Hsin said...

只是路过打个招呼。。哈哈。。